luni, 13 decembrie 2010

Cum pierde un tipicar 33 de ore din viață...

Nu pun niciodată capacul la tubul de pastă de dinți. Pur și simplu, nu vreau. Cât am stat acasă la ai mei, l-am auzit de cel puțin o sută de ori pe tata punându-mi întrebarea: ”De ce nu pui capacul la pasta de dinți ?!...Se usucă...De fiecare dată trebuie să-ți spun ?!”... Da, de fiecare dată. Și de fiecare dată o să-mi spui degeaba... De fiecare dată când mi-ai spus, tată, am pierdut amandoi în medie vreo treizeci de secunde, cu întrebarea și - după dispoziție - cu răspunsul meu... Dacă mă gândesc că am trăit scena asta de cel puțin o sută de ori, încep să adun... treizeci de secunde ori o sută de zile, egal trei mii de secunde, adică fix cincizeci de minute !



Aproape o oră din viața mea și a tatălui meu a fost irosită cu discuții despre pasta de dinți. Despre cum se usucă pasta, fără dop. De fiecare dată am auzit explicația, cu toate că reținusem chestia asta din prima dimineață când a trebuit să apăs mai tare pe tub... Mă revoltă statistica ! Aproape o oră din viață pierdută... Al dracului care mai înfiletează ”bușonul” ăla !... Îți ia cam trei secunde, în medie, în funcție de cât de mare este filetul. Să zicem trei secunde... De două ori pe zi faci operațiunea asta, înseamnă șase secunde. Rotunjim în jos... cinci secunde. În fiecare zi, cinci secunde se duc pe înfiletat capacul unui tub. Într-o viață de - să zicem - șaptezeci de ani , cel puțin șaizeci și cinci din ei înfiletezi dopul... Asta înseamnă realist, aproape treizeci și trei de ore ! O zi și o noapte din viața ta, plus încă nouă ore de reflexie s-au dus dracului pe tubul de pastă de dinți... Vă dați seama câte tuburi de pastă de dinți există în viața unui tipicar ?! Mi-e groază să număr... Nici n-aș avea de ce să-mi pierd timpul făcând-o, și nici nu-mi pasă. Calcule să facă cine pune dopul...
Share On Facebook !

4 comentarii:

  1. Buna Liviu,

    foarte haios ce ai scris, dar eu ma intreb cate secunde iti trebuie ca sa scoti pasta dintr-un tub, in care o parte din ea s-a uscat? Ai calculat?:) Si cita pasta de dinti se iroseste?:) Si in plus, acumuland si timpul "disputelor" cu tatal tau, daca in final nu ai "economisi" mai mult timp, daca ai infileta capacul...(?)

    Bine ca nu traiesti aici ca ai vedea cate "tipicarii" sunt... :)

    Te saluta, Anmar

    P.S. Acum am vazut ca ai scris - "calcule sa faca cine pune dopul..." :) eu pun "dopul",dar unul, care de fapt nu e de infiletat, ci de apasat pe el, fac "clic" si gata...:)o solutie si pentru voi?:)

    RăspundețiȘtergere
  2. bine ca nu sunt tipicar, dar sunt prea superficial eu

    RăspundețiȘtergere
  3. IA-TI CU CAPAC CE SE INCHIDE NU SE INFILETEAZA :)))

    MI-A PLACUT...TE SI VAD REVOLTAT...INFASURAT INTR'UN PROSOP CARE PICA IN TIMP CE ARUNCI CAPACU DE LA PASTA...PROBABIL ASTEPTAT DE CINEVA ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. THE ONE OF COURSE...AM UITAT SA SEMNEZ, DESI INSIRUIREA DE CUV E SEMNATURA

    RăspundețiȘtergere